Наршихаас сэргийлэх зөвлөмж

Ус, цаг уур, орчны шинжилгээний газраас ойрын өдрүүдэд хэт халах төлөвтэй байна. Тиймээс уншигч та бүхэнд наранд цохиулахаас сэргийлэх дараах зөвлөмжийг хүргэж байна.

Урьдчилан сэргийлэлт:

Амралт зугаалгын үе эхэлсэнтэй холбогдуулан иргэд халуун нар төөнөж байгаа энэ үед наршихаас сэргийлэхдээ дараах арга хэмжээг авна.

    • Даралт ихтэй, нас өндөр, хүүхэд багачууд, бие тааруухан, ядаргаа ихэссэн, зүрх судасны өвчин, чихрийн шижин зэрэг хүмүүс гэрээс гарахыг аль болох зайлсхийх
    • Нарны малгай өмсөх, нарны хамгаалалтай шүхэр хэрэглэх
    • Шингэн ус сайн уух
    • Хурц нартай үед наранд удаан хугацаагаар явахгүй байх
      Илрэх шинж тэмдэг:
    • Бие суларч тамир тэнхээ алдах
    • Толгой эргэж, өвдөх
    • Биеийн халуун нэмэгдэх
    • Цээж багтран амьсгаа цухалдах
    • Царайны өнгө цонхийж цайх,
    • Бөөлжис хүрч, дотор муухайрах
    • Хөлс гарах нь багасах/ ихсэх/
    • Нүүр чинэрэн улайж, цээж багтран амьсгаа цухалдах

Авах арга хэмжээ:

  • Сэрүүхэн нам тайван газарт шилжүүлэн амруулах,/ Сүүдэрт, сэрүүн өрөөнд гэх мэт /
  • Бүлээн шингэн уулгах / чихэртэй ус, цэвэр ус /
  • Хүйтэн жин тавих
  • Арьсны нимгэн хэсэгт хүйтэн жин тавих /мөстэй уут тавих юм уу спиртээр биеийг нь арчих/
  • Массажилж, иллэг хийж , цусны эргэлт нь зогсохоос сэргийлэх хэрэгтэй.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *